Garantia noastra

Oferim un termen de 2 ani garantie pentru produsele achizitionate de la magazinul nostru. Termenul de garantie este calculat de la data preluarii produsului de catre client. In plus, perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie. 

Toate produsele sunt insotite de factura fiscala si bon fiscal. Produsele oferite respecta prescriptiile prevazute in documentele tehnice normative in vigoare in Romania. 

 Orice reclamatie, formulata de cumparator in termen, conform prevederilor certificatului de garantie, se trimite pe adresa de email [email protected], insotita de factura si bon, scanate. Sofa 4 You se angajeaza ca, pe durata garantiei, sa repare produsele intr-o perioada de timp rezonabila, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

Cap I: Conditii de acordare a garantiei

  1. Termenul de garantie este de 2 ani, calculat de la data primirii produsului. Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie.
  2. In cazul repararii sau inlocuirii unor repere - componente ale produslui, perioada de garantie a produsului nu se prelungeste. La inlocuirea unui produs cu un produs nou acesta din urma beneficiaza de perioada integrala de garantie acordata produsului nou.
  3. Garantia asigura:
    • repararea sau inlocuirea produsului fara niciun cost suplimentar pentru cumparator;
    • reducerea corespunzatoare a pretului sau rezilierea contractului, in conditiile legii. 

Cap II: Conditii in care garantia nu se acorda la:

  • Uzura normala a produsului, tinand cont de durata medie de utilizare a acestuia, care include tasarea poliuretanului, intinderea pielii sau a materialului de acoperire, matuirea sau lustruirea materialelor in timp, in limite normale, ca urmare a uzurii sunt acceptate si nu sunt considerate defecte;
  • Aparitia unor defecte dupa receptia produsului, ca urmare a serviciilor de: manipulare, transport, montaj si instalare, executate de cumparator sau de terti;
  • Alte conditii:
    • parti componente incendiate, inundate, deteriorate, furate;
    • schimbarea culorii produsului si/sau decolorarea, pierderea calitatilor elastice ale materialului de acoperire, cojirea materialului de acoperire din cauza soarelui, a unei alte surse de caldura sau apa, a curatarii produsului cu substante chimice(dar fara a se limita la acestea), migrarea culorii de pe un obiect (obiecte de imbracaminte sau marochinarie) care a intrat in contact cu produsul deteriorat;
    • vopsirea produsului de catre cumparator sau a interventiei cumparatorului asupra mobilierului cu substante suplimentare de lacuire;
    • gaurirea, lipirea pe produs a altor repere sau materiale;
    • ruperea sau zgarierea ca urmare a lovirii/manipularii defectuoase de catre cumparator;
    • defecte aparute ca urmare a umiditatii, curatarii cu produse de curatare neadecvate, conditiilor improprii de utilizare a produselor, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat, testat si fabricat;
    • defecte care apar ca urmare a conditiilor improprii de depozitare la cumparator;
    • in cazul in care pe produs au fost depozitate alte produse, cu greutate mare.