Cum comand


Cativa pasi de urmat pentru o comanda:

  • 1- Veniti cu dimensiunea locului in care doriti sa amplasati o canapea, sau un coltar.
  • 2- Alegeti modelul dorit din cataloagele pe care le avem de la producatorii nostri.
  • 3- Se alege modelul dupa dorinta dumneavoastra (lungime, adancime, perne)
  • 4- Se alege stofa sau imitatia de piele pentru modelul ales.
  • 5- Primiti la magazin oferta finala pentru produs.
  • 6 -Se achita un avans de 30% la inceputul comenzii, diferenta se achita la sosirea produsului comandat.
  • 7- Dupa achitarea finala a produsului, facem livrarea la domiciliul dumneavoastra. Asiguram montajul si manipularea produsului dupa o intelegere prealabila cu dumneavoastra.
  • 8- Livram in Cluj-Napoca si zonele limitrofe.
  • 9- In alte orase se fac livrari prin curier rapid.

10- Produsele achizitionate din stoc se returneaza in maximum 14 de zile calendaristice de la achizitie;
11- Clientul prezinta in original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeste achizitionarea produselor in cauza (si documentele insotitoare);
12- Produsele sunt returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate) cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
13- Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport. Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat
14- Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afișat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situație, defectele semnalate vor fi soluționate în conformitate cu termenii și condițiile înscrise în certificatul de garanție al produselor.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră.

Conform OUG 34/2014 sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
Persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul de retur conform legislatiei in vigoare.
In cazul in care la livrarea produselor se constata anumite defecte, conform certificatului de garantie avem obligatia de a solutiona in functie de defectul produsului/produselor prin reparare, inlocuire sau restituirea contravaloarii acestora integral.
Durata garantiei este de 24 luni. Garantia incepe sa curga din momentul achizitionarii produsului/produselor de catre clientul final, care este data facturii sau a bonului fiscal.
Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.
Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri. În cazul vânzârii pentru produsele care au fost livrate la domiciliul Clientului la momentul încheierii contractului, Vânzătorul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă sau curier.
Cererea pentru retur se face pe adresa [email protected] Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.